Get Your Inbox (c)Lean

Herken je dat? Je dag start met een overvolle inbox en eindigt er ook mee? 

Wij helpen je op weg

Getting Things Lean helpt mensen op individueel en teamniveau, slimmer en efficiënter te werken. Enerzijds door de inspiratie sessie Get Your Inbox (c)Lean, anderzijds door Lean Thinking trainingen voor teams.

Onze aanpak op weg naar een lege inbox

Om een team bewust te maken van verspillingen in bedrijfsprocessen, starten we bij nieuwe klanten eerst met een persoonlijke effectiviteit inspiratiesessie. Tijdens deze inspiratiesessie, Get Your Inbox (c)Lean, dagen wij deelnemers uit om op een andere manier om te gaan met werk wat op hen afkomt en focus aan te brengen op de taak die hun aandacht nodig heeft. Daarbij wordt sturing op gedrag en aanpassing van de huidige werkwijze onder de loep genomen en krijgen de deelnemers persoonlijke aandacht om de theorie toe te passen op hun eigen werkgebied.

Waaruit bestaat een inspiratiesessie

De inspiratiesessie bestaat uit 1 dagdeel en start met een theoretisch gedeelte. Hierin nemen we je mee in de theorie achter Get Your Inbox (c)Lean. We laten je zien hoe je slimmer kunt werken in je favoriete mailprogramma. Zowel slimmer werken op je desktop als je mobiel wordt behandeld. In het tweede gedeelte zal deze theorie worden toegepast. We gebruiken als uitgangspunt Microsoft Office, maar in overleg is het mogelijk om met elk ander willekeurig mailprogramma deze theorie om te zetten in de praktijk. Het ultieme doel is aan het einde van de inspiratiesessie de ruimte te verlaten met een lege Inbox. We richten ons op het verwerken van de hoeveelheid e-mail en het effectiever communiceren middels e-mail in Outlook omdat hier vaak veel werk binnenkomt. Deze manier van werken in Outlook gaat men vanzelf toepassen in de rest van het werk.

Wat vinden de deelnemers van onze inspiratiesessie?

Uit een enquête onder deelnemers blijkt:

  • 100% geeft aan de inspiratiesessie aan andere aan te bevelen.
  • 53,5% geeft aan gemiddeld 4 uur per week te besparen
  • De deelnemers ervaren minder stress en geven aan dat dit hen meer waard is dan tijdswinst.
ruim 65% van de deelnemers bespaart tussen de 2 en 4 uur tijd door hun inbox anders in te richten

Resultaat uit de enquête